środa, 23 października 2013

I po zlocie...
w sobotę 19.10.2013 w Warszawie miałem przyjemność uczestniczyć w corocznym zlocie grupy knives.pl. I jak od kilku już lat byłem wystawcą na mającej tam miejsce wystawie.

Poniżej kilka zdjęć:












zdjęcia autorstwa:
- Michał Plezia
- Michał Łukaszewski
ja mimo że miałem aparat to nie zrobiłem ani jednego zdjęcia... jakoś tak czasu zabrakło :)

Impreza bardzo udana. Fajne miejsce, fajni ludzie, ciekawe prace oraz bardzo dobra organizacja. Wiele osób przewinęło się przez moje stoisko za co dzięki serdeczne - była okazja poznać osoby znane mi do tej pory wyłącznie z "internetów" :) oraz zobaczyć znane ale tak rzadko widziane twarze :)
Jednym (no... trzema) słowem: do zobaczyska za rok!

PS.
kilka noży mi zostało... dostępne tu: Killrathi Knives - Noże od ręki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz