środa, 4 lutego 2015

Kolejna miła opinia :)

Zadowolony klient to największa pochwała mojej pracy:

Zamówiłem u pana Marcina klingę  dla siebie ( dokładnie tę sztukę http://customblades.eu/?22,klinga-model-2 ) . Kontakt - pierwszorzędny i błyskawiczny. Zamówienie w sobotę a we wtorek już miałem listonosza pod drzwiami...I to mimo tego, że przez własne gapiostwo musiałem domawiać jeszcze jeden drobiazg. Ale p. Marcin reaguje dość szybko na korespondencję, dzięki czemu całość przyleciała jedną kopertą.Klinga wykonana bardzo starannie z symetrycznym szlifem, wyglądająca  na lekko ogradowaną ( otwory pod piny lekko sfazowane , co się bardzo przydaje w trakcie montażu ), wstępnie podostrzona, z indywidualną metką  opisującą gatunek stali, grubość, długość całości oraz datę wykonania. Ogólnie, tylko brać się i kończyć.  Na tym etapie, jestem zdecydowany dobrać jeszcze kilka ( może z czasem znacznie więcej ) sztuk, ponieważ jest to kawał solidnej roboty. Dzięki wielkie i pozdrawiam.

źródło: http://forum.knives.pl/index.php/topic,141001.msg1756134.html#msg1756134

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz